.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آستارا سفیدپوش شد

 پس از سه سال انتظار، بارش نخستین برف زمستانی در بندر مرزی آستارا آغاز شد.

به گزارش شمال نیوز، بارش برف که از نخستین ساعات بامداد دیشب در این شهر جلگه‌ای آغاز شده و هم‌اکنون ادامه دارد، به 10 سانتی‌متر رسیده است.

این بارش که در اتفاعات به بیش از 20 سانتی‌متر رسیده، موجی از خوشحالی را در میان شهروندان به همراه داشته است تا حدی که کشاورزان اقدام به اقامه نماز شکر کرده‌اند.

فردین فرتوت‌نیا، رئیس ایستگاه سینوپتیک آستارا درباره وضعیت جوی فعلی شهرستان آستارا به ایسنا گفت: پس از بارش 15 میلی‌متری باران طی دو روز گذشته و سردشدن تدریجی هوا، بالاخره از نخستین ساعات بامداد امروز بارش به شکل برف در این شهرستان آغاز شد.

وی ادامه‌داد: این بارش تا چند روز آینده ادامه خواهد داشت و اطلاعات تکمیلی‌ از طریق رسانه‌ها به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

فرتوت‌نیا دمای فعلی شهر را 1 – درجه سانتی‌گراد و رطوبت نسبی را صد در صد عنوان کرد و توضیح داد: با توجه به کاهش 9 درجه‌ای دما نسبت به روز گذشته، شاهد ادامه روند کاهش در چند روز آینده خواهیم بود.

به گزارش ایسنا، شهرستان مرزی و بندری آستارا با بیش از 86 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و هجواری استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان واقع شده، کشاورزی، دامپروری، صیادی و بازرگانی مهمترین راه کسب و کار مردم منطقه را تشکیل می‌دهد/ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.